luni, 14 octombrie 2013

Hotnews.ro: Mesaj pentru bobocii de la ASE

Hotnews.ro
HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video 
Let the jobs find you

Instantly post your resume to 75+ job sites. You can save 60 hours off your job search.
From our sponsors
Mesaj pentru bobocii de la ASE
Oct 15th 2013, 04:29

In urma cu 20 de ani am intrat la ASE, al 15-lea pe lista, examen de admitere greu, mai ales la matematica. Asa cum am intrat, am si terminat: printre primii. M-am angajat la o importanta firma de audit pe piata romaneasca, ulterior am plecat in secondment in cadrul firmei la biroul din Milano. De acolo, ca multi profesionsti in domeniul financiar, am fost atras de Londra unde lucrez de 9 ani la o multinationala cotata la bursa, in "C – suite" (acele pozitii care incep cu C, precum CEO, COO, CFO, etc.), scrie Emil Stoica pe blogul sau.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu