duminică, 27 octombrie 2013

Hotnews.ro: Horia Roman Patapievici: Nu voi mai fi un intelectual public. Mi-a ajuns

Hotnews.ro
HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
Horia Roman Patapievici: Nu voi mai fi un intelectual public. Mi-a ajuns
Oct 28th 2013, 02:30

Sambata, dupa aproape 15 luni de cand a demisionat de la conducerea Institutului Cultural Roman (ICR), Horia-Roman Patapievici a tinut la Cluj - ca invitat al Departamentului de Jurnalism de la UBB - o conferinta ca o eliberare. E un om vizibil ranit, un om care nici dupa aceasta lunga perioada de tacere si retragere din spatiul public nu a reusit sa-si cicatrizeze suferintele provocate de calomnierea si distrugerea reusitelor sale de la ICR, scrie Mihnea Maruta pe blogul sau. "Cand apare numele meu, se gasesc acesti oameni care intervin imediat si actioneaza in sensul stigmatului. Orice-as spune, ei nu se lasa trasi pe sfoara: eu sunt ala, cel rau, anti-nationalul, anti-patriotul, ala care am distrus si am blasfemiat."

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu