Daca oamenii ar intelege care sunt sansele lor reale ca sa castige la Loto, nu cred ca ar mai cumpara niciodata un bilet. Cu toate astea, ei le cumpara atat de des incat loteriile bine conduse sunt pentru organizatori o fabrica de bani. In toata lumea, ele exploateaza o prejudecata simpla a modului in care creierul uman functioneaza. Organizatorii isi promoveaa vanzarile numindu-l pe castigator. Inchipuiti-va ca dupa o zi de Loto 6/49, anuntul ar suna asa: "Alti 4 milioane de romani nu au castigat nimic astazi!" Ati mai juca a doua zi? In Marea Britanie loteria este promovata prin fraza "Ai putea fi tu", care desigur, este corecta din punct de vedere tehnic . Pentru a spune intregul adevar ar trebui sa citim: "Ai putea fi tu, dar aproape sigur nu vei fi!" De ce jucam la Loto? Disperarea sa fie?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu