marți, 17 septembrie 2013

Hotnews.ro: Politic Show: Ilie Sarbu: Antonescu sa fie fericit ca nu am reactionat asa cum am simtit; Cernea: Nu am legatura cu incidentul din Parlament, responsabilitatea este a celor care l-au comis; Cine isi va asuma ruperea USL?

Hotnews.ro
HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video 
Retargeting on Facebook?

Get more sales and conversions with Facebook retargeting. Try it free for 14 days. Set up takes just minutes!
From our sponsors
Politic Show: Ilie Sarbu: Antonescu sa fie fericit ca nu am reactionat asa cum am simtit; Cernea: Nu am legatura cu incidentul din Parlament, responsabilitatea este a celor care l-au comis; Cine isi va asuma ruperea USL?
Sep 17th 2013, 23:11

Sova: "Ii cer public lui Basescu sa desecretizeze rapoartele primite de la Servicii pe subiectul Rosia Montana". Ministrul delegat pentru Proiecte...

Chereches: Fiind implicat in administratie, n-am timp de politica; am un parteneriat cu UNPR. Primarul municipiului Baia Mare, Catalin Chereches, afirma...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu