luni, 30 septembrie 2013

Hotnews.ro: Cum e pana la urma sa lucrezi de acasa?

Hotnews.ro
HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
Cum e pana la urma sa lucrezi de acasa?
Oct 1st 2013, 05:45

Am facut cateva zeci de interviuri cu mame care lucreaza de acasa. Le-am laudat, le-am admirat si am promovat cat am putut ideile lor de afaceri. Dar am uitat sa scriu despre o mama care lucreaza de acasa si pe care o cunosc foarte bine: am uitat de mine!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu