joi, 26 septembrie 2013

Hotnews.ro: MAGAZIN Putem re-deveni copii? Originea veninului. De ce credem in ciudatenii? Cat din istoria muzicii s-a pierdut definitiv? 20 de lucruri pe care nu le stiai despre hibernare. Noua moda in tatuaje. Stiti vreun nume unisex? TED Talks.

Hotnews.ro
HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
MAGAZIN Putem re-deveni copii? Originea veninului. De ce credem in ciudatenii? Cat din istoria muzicii s-a pierdut definitiv? 20 de lucruri pe care nu le stiai despre hibernare. Noua moda in tatuaje. Stiti vreun nume unisex? TED Talks.
Sep 27th 2013, 03:15

Cand eram copil, aveam asigurate casa si masa, dar suma de bani pe care o aveam la dispozitie mi se parea meschin de mica. Cand primeam cadouri de Craciun, de Paste sau de ziua mea, mi se parea ceva senzational, si nu pentru ca imi lipseau acele masinute ci pentru ca evenimentul avea loc destul de rar si poate ca asta il facea deosebit. Azi am bani sa imi cumpar tot ce imi doresc- in limite rationale, dar parca imi lipseste acea bucurie a copilului care eram. Despre cum am putea recupera micile placeri ale copilariei.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu