sâmbătă, 28 septembrie 2013

Hotnews.ro: Victor Ponta: Datoria mea principala sunt problemele guvernamentale, nu scandalurile cu Crin sau Basescu

Hotnews.ro
HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
Victor Ponta: Datoria mea principala sunt problemele guvernamentale, nu scandalurile cu Crin sau Basescu
Sep 28th 2013, 10:00

Premierul Victor Ponta a declarat sambata, la Bistrita, ca "datoria sa principala o reprezinta problemele guvernamentale", precum metroul, autostrazile, locurile de munca, iar "tentativelor de scandal" din partea liderului PNL, Crin Antonescu, sau a presedintelui Traian Basescu, nu le va mai raspunde "orice ar face si ar spune". "Ca o sa fie tot timpul tentative de scandal, de la presedintele Basescu, in ultimul perioada am vazut ca s-a mai oprit, dar probabil nu tine mult, si de la Crin si de la oricine altcineva, eu cred ca datoria mea principala este sa ma ocup de aceste probleme guvernamentale, de partea de metrou, de autostrazi (...) Eu nu o sa merg la chestia asta cu scandalul orice ar face si ar spune oricine".

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu