duminică, 15 septembrie 2013

Hotnews.ro: Cat de anti-capitalisti, daci, traci sau dreptaci sunt protestatarii Rosia Montana

Hotnews.ro
HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video 
The Next Generation in Online Meetings

GoTo Webinar is a new, affordable, do-it-yourself Web event service that doesn't require a consultant. Get $10 off after your complimentary trial.
From our sponsors
Cat de anti-capitalisti, daci, traci sau dreptaci sunt protestatarii Rosia Montana
Sep 15th 2013, 23:03


Nu se stie exact cate mii de oameni au protestat spontan in Bucuresti in seara lui 15 septembrie. Cel putin 10.000 spun scepticii, aproape 25.000 afirma entuziastii. Eu unul am plecat temator la protest, convins fiind ca voi da numai peste anti-capitalisti de butuc si daco-traci reesapati. Si, desigur, peste hipsteri – desi nimeni nu a reusit pana acum sa-mi explice exact ce este acela un hipster. Ce am gasit in strada? Cel mai gros protest pe care l-a vazut capitala Romaniei in ultimii multi ani. Si un cuvant care, incapatanat si concret, a reaparut sub o forma sau alta pe buzele celor cu care am vorbit. Si acel cuvant nu este Rosia Montana. (foto: Laura Stefanut)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu