sâmbătă, 29 septembrie 2012

Hotnews.ro: VIDEO Dan Diaconescu: M-am intalnit cu oameni de afaceri foarte importanti care mi-au spus sa nu dau 45 de milioane euro in conditiile cerute de Guvern. / Eu nu vreau sa ii dau bani domnului Ponta sa puna borduri. / Luni scoatem sacii cu bani si dam salariile la Oltchim

Hotnews.ro
HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video
VIDEO Dan Diaconescu: M-am intalnit cu oameni de afaceri foarte importanti care mi-au spus sa nu dau 45 de milioane euro in conditiile cerute de Guvern. / Eu nu vreau sa ii dau bani domnului Ponta sa puna borduri. / Luni scoatem sacii cu bani si dam salariile la Oltchim
Sep 29th 2012, 10:46

Dan Diaconescu a declarat, sambata la pranz, ca s-a intalnit cu "oameni de afaceri foarte importanti" care l-au sfatuit "sa nu dau Guvernului 45 de milioane euro in conditiile cerute de ei". "Eu sunt cel care am banii, i-am aratat domnului Ponta un extras de cont", a mai spus patronul OTV, sustinand ca luni vrea sa plateasca salariile pentru luna octombrie, in avans, angajatilor de la Oltchim: "Noi vom scoate sacii cu bani de la OTP Bank luni dimineata sau la pranz. Domnul Ponta trebuie sa gaseasca solutia juridica pentru a plati salariile." Dan Diaconescu a adaugat ca "Acesti bani de salarii pot fi considerati un avans pentru Oltchim" si a subliniat ca "Nu vom da restul de bani in afara celor de salarii pana cand nu semnam contractul."

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu