duminică, 30 septembrie 2012

Hotnews.ro: Dan Diaconescu: In caietul de sarcini termenul de plata pentru privatizarea Oltchim este 14 februarie 2013. / Pe laptopul lui Remus Vulpescu rula muzica la negocieri - Dragoste la prima vedere si Tudor Gheorghe. / Domnul Vulpescu mi-a zis Diaconescu, arata-mi banii, si eu am aratat banii

Hotnews.ro
HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video
Dan Diaconescu: In caietul de sarcini termenul de plata pentru privatizarea Oltchim este 14 februarie 2013. / Pe laptopul lui Remus Vulpescu rula muzica la negocieri - Dragoste la prima vedere si Tudor Gheorghe. / Domnul Vulpescu mi-a zis Diaconescu, arata-mi banii, si eu am aratat banii
Sep 30th 2012, 17:17

Dan Diaconescu a prezentat, duminica seara, la B1 Tv, un "document guvernamental", sustinand ca termenul prevazut in aceasta hartie pentru plata in schimbul cumpararii Oltchim este 14 februarie 2013: "La Oltchim a fost prima licitatie castigata de cineva care nu a dat spaga. Aceasta licitatie a fost facuta cu dedicatie, trebuia sa castige o firma care platea pentru Oltchim cat platesc eu maine pentru salarii. In caietul de sarcini termenul de plata este 14 februarie 2013. Eu am spus ca voi plati banii cand voi semna contractul. Eu platesc, ca daca nu platesc, automat contractul semnat devine nul", a afirmat omul de afaceri.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu