vineri, 28 septembrie 2012

Hotnews.ro: Dan Diaconescu: Guvernantii nu vor sa ne ia banii si sa negocieze cu noi/ Am fost la banca si luni vom plati salariile

Hotnews.ro
HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video
Dan Diaconescu: Guvernantii nu vor sa ne ia banii si sa negocieze cu noi/ Am fost la banca si luni vom plati salariile
Sep 28th 2012, 19:46

Dan Diaconescu a vorbit in aceasta seara despre esecul negocierlor pentru preluare Oltchim sustinand ca reprezentantii guvernului nu vor sa negocieze cu el si invoca un motiv care nu exista in caietul de sarcini si anume faptul ca nu arata banii. "Oferim 48 de ore guvernului Ponta sa gaseasca o solutie prin care noi sa platim luni la prima ora salariile oamenilor din combinat. I-am prezentat banii acum 3 zile. Am fost azi la una din bancile comerciale ale Romaniei si am cerut sa-mi elibereze o suma similara cu cea oferita de polonez (n.r. 3 mil de euro) pentru intreg combinatul. Luni vom plati salariile.", a declarat Diaconescu.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu