luni, 4 noiembrie 2013

Hotnews.ro: Painea noastra de aseara

Hotnews.ro
HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video 
The Next Generation in Online Meetings

GoTo Webinar is a new, affordable, do-it-yourself Web event service that doesn't require a consultant. Get $10 off after your complimentary trial.
From our sponsors
Painea noastra de aseara
Nov 5th 2013, 06:50

Am devenit mama la 23 de ani si mi-era foarte clar ce am de facut: trebuia sa fiu sora mai mare, partenera de joaca a copilului meu. Ce putea sa fie asa de complicat? Jumatate din existenta mea fusesem copil, stiam foarte bine cum stau lucrurile. Nu aveam cum sa fiu depasita de tot ce urma sa mi se intample. Numai ca...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu