miercuri, 30 ianuarie 2013

Hotnews.ro: Catalin Predoiu la Digi24 : Mi-e teama ca raportul pe justitie va fi un tablou sumbru

Hotnews.ro
HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video
Catalin Predoiu la Digi24 : Mi-e teama ca raportul pe justitie va fi un tablou sumbru
Jan 30th 2013, 08:21

Fostul ministru al Justitiei, Catalin Predoiu, a afirmat, la Digi 24, referitor la raportul MCV pe justitie care va fi prezentat miercuri de Comisia Europeana, ca "Mi-e teama ca va fi un tablou pictat in tonuri sumbre pentru ca intreaga atmosfera a impietat asupra unei dinamici care se instalase. Era foarte mult de munca, inca un ciclu sau doua de implementare a reformelor dar se lucra. In 3-6 ani cred ca sistemul judiciar era compatibil cu oricare din EU. Pe undeva ne-am oprit."

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu