marți, 30 octombrie 2012

Hotnews.ro: Victor Ponta si-a depus candidatura la BEJ Gorj: Nu am contracandidati aici. Acum o sa ma voteze oamenii, dar sa vad daca in 2016 o sa mai fie multumiti

Hotnews.ro
HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video
Victor Ponta si-a depus candidatura la BEJ Gorj: Nu am contracandidati aici. Acum o sa ma voteze oamenii, dar sa vad daca in 2016 o sa mai fie multumiti
Oct 30th 2012, 15:45

Preşedintele PSD, premierul Victor Ponta, a mers marti, in jurul orei 17:35, a Biroul Electoral Judeţean (BEJ) Gorj, din cadrul Prefecturii Gorj, pentru a-si depune dosarul de candidat. Intrebat in legatura cu candidatura lui Dan Diaconescu in acelasi colegiu electoral, colegiul 6 Targu Jiu, co-liderul USL a declarat: "eu nu am contracandidati aici [...] singurul efort e sa ii conving pe oameni sa ma tina in echipa", precizand ca "sincer sa fiu nu stiu cine candideaza si repet, nu am nicio problema de contracandidatii".

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu