joi, 28 februarie 2013

Hotnews.ro: Caru' cu Vedete: Teo, marturisiri cutremuratoare despre perioada in care a fost in coma: Am auzit voci, am vazut lucruri si mi-am pierdut memoria; Mugur Garcea Mihaescu a explicat de ce a disparut Vacanta Mare; Are sau n-are chilotei? Aparitie-surpriza la TVR 1

Hotnews.ro
HotNews.ro - revista presei, stiri, ziare, TV, radio, documente, download, video
Caru' cu Vedete: Teo, marturisiri cutremuratoare despre perioada in care a fost in coma: Am auzit voci, am vazut lucruri si mi-am pierdut memoria; Mugur Garcea Mihaescu a explicat de ce a disparut Vacanta Mare; Are sau n-are chilotei? Aparitie-surpriza la TVR 1
Feb 28th 2013, 23:27

Ce nebunatica e DJ Harra! Stie sa starneasca fantezii! Vezi ce fotografii indraznete le trimite barbatilor pe care ii vrea in pat! Sanii brunetei DJ Harra nu...

Liviu Varciu catre Andreea Tonciu: "Bai, nesimtito, baaai!" Andreea Tonciu a avut parte de o experienta iesita din comun, intr-o emisiune televizata, in compania lui...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu